Več informacij: servis@lancom.si
Kaj nudimo
Vzpostavitev celovitih sistemov z vso pripadajočo strojno in programsko opremo.

SERVIS STREŽNIŠKE IN KOMUNIKACIJSKE OPREME
Na voljo 24/7
Imamo potrebna znanja za vzdrževanje in servisiranje strojne in programske opreme različnih proizvajalcev. Odpravljamo napake na strežnikih, diskovnih podsistemih, omrežjih, arhivskih in back-up enotah in namizni opremi.
SERVIS NAMIZNE OPREME
Servisiramo in izboljšujemo
Servisiramo namizne računalnike, prenosnike, tiskalnike, monitorje in drugo opremo. Poleg servisiranja lahko tudi izboljšamo delovanje vašega računalnika brez strojne nadgradnje.

S sklenitvijo vzdrževalne pogodbe si v primeru odpovedi zagotovite prioritetno obravnavo, zagotovljen čas odziva in odprave napake tudi izven delovnega časa (ponoči, vikendi, prazniki).
Opremo servisiramo na lokaciji naročnika ali v našem podjetju.
Široka paleta vzdrževalnih storitev
Hewlett Packard Enterprise
Eden izmed najpomembnejših naših partnerjev je tudi podjetje Hewlett Packard Enterprise. Kot njihov Servis One Gold Partner skupaj z njimi nudimo in izvajamo široko paleto vzdrževalnih storitev v obliki HPE podpornih pogodb tako na področju strojne strežniške opreme kot tudi opreme visoke razpoložljivosti. Osnovni obliki tovrstnih storitev sta paketna storitev: HPE Packed Support Services in pogodbena storitev HPE Contractual Support Services.

POMOČ NA DALJAVO
Težave prepustite strokovnjakom
Pomoč na daljavo omogoča, da se zaposleni v podjetju LANCom, preko internetne povezave poveže s strankinim računalnikom in ji tako pomaga rešiti težavo.
Za pomoč na daljavo pokličite serviserja in sledite navodilom.
tehnika@lancom.si
servis@lancom.si
+386 2 33 00 200
Izjava o skrbi za varstvo podatkov
LANCom d.o.o. je zavezan k zaščiti podatkov, ki jih pridobi z oddaljenim dostopom do naročnikovega sistema.
LANCom d.o.o. uporablja podatke strank, pridobljene z oddaljenim dostopom, izključno za zagotavljanje storitev dodatne podpore programskih in strojnih izdelkov ter v nobenem primeru ne odgovarja za kakršnokoli direktno ali posredno škodo, ki bi lahko nastala zaradi nepredvidenih dodatnih okvar ali izgube podatkov, kot posledica izvajanja storitev podpore na daljavo.